reklama

Indický jablkový koláč džaldí džaldí

Nie sú hrnčekové koláče fantastické? A pritom aké jednoduché. Len privoňajte zmesi jabĺk a škorice. Vždy mi to pripomenie vianoce :)  Keď som tento koláč robil prvý raz tak som nevedel aký typ hrnčeku mám použiť. Vyskúšal som a premeral som vtedy asi všetky čo máme doma a vybral priemer:) No ale poďme piecť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Budeme potrebovať:

asi 1kg jabĺk (výborne chutí aj s kyslou odrodou jabĺk)

hrnček:

polohrubej múky

detskej krupice

krupicového cukru

200g masla

škoricu (vanilka je tiež výborný nápad )

hrozienka

štipku prášku do pečiva

tortová forma

Obrázok blogu


V mise dobre zmiešame hrnček cukru, múky, krupice so štipkou prášku do pečiva. Polovicu zmesi nasypeme do tortovej formy a rovnomerne rozprestrieme. Jablká ošúpeme a nakrájame na malé kúsky ktoré zmiešame zo škoricou a hrsťou hrozienok.

Obrázok blogu

Predhrejeme si rúru na 180 stupňov. Jablká navrstvíme do formy a zasypeme zvyškom zmesi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Maslo roztopíme a celý vrch rovnomerne zalejeme.

Obrázok blogu

Dáme piecť na 40 až 60 minút.

A hotovo:)

Obrázok blogu

Obrázok blogu


Adrián Petráš

Adrián Petráš

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  1x

rád sa potulujem po kuchyni Zoznam autorových rubrík:  DezertyPolievkyHlavné jedloSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu